Hjemmesider

Fremme af cykelsikkerhed

Samlet set 85,3 % (95 % CI 82,2, 88,4 %) af de observerede cyklister ikke bære en hjelm. For cyklister, der ikke var vant til hjelme, var der ingen ændringer i hastighed, opfattet risiko, eller andre foranstaltninger, når cykling med versus uden hjelm. Denne undersøgelse undersøgte risikokompensation fra cyklister som reaktion på cykelhjelm iført ved at observere ændringer i cykling adfærd, rapporterede erfaring med risiko, og en mulig objektiv måling af erfarne risiko. Dette papir beskriver ændringer i cykelhjelm iført lovgivning og håndhævelse i Queensland, og rapporter om virkningerne af disse ændringer på hjelm iført og cyklist skader. Borean, M., Ho, S., Hollenberg, D., Anpalagan, T., Rzepka, A., Viehweger, J., Ho, C., Rigby, I. og Chow, R. (2019) Cykel- og hjelmbrug af unge i Markham, Canada.

Borean, M., Ho, S., Hollenberg, D., Anpalagan, T., Rzepka, A., Viehweger, J., Ho, C., Rigby, I. & Chow, R. (2019). Brug af cykler og hjelme af unge i Markham, Canada. Borean, Michael, Ho, Stephanie, Hollenberg, Drew, Anpalagan, Tharani, Rzepka, Anna, Viehweger, Jaclyn, Ho, Christopher, Rigby, Isaac og Chow, Ronald. Rutinemæssige hjelm brugere rapporterede højere erfarne risiko og cyklede langsommere, når de ikke bære deres hjelm i forsøget, end når de gjorde bære deres hjelm, selv om der ikke var nogen tilsvarende ændring i HRV. Lovgivningen om, at alle cyklister skal bære hjelme, trådte i kraft den 1. I alt 1.054 cyklister blev observeret over 44 timer og på tværs af de 22 travleste Citi Bike steder. Satser for hjelm ikke-brug var også konsekvent, om cyklister var på vej ind eller ud af docking station, blandt cyklister ved hjælp af Citi Bikes tidligere versus senere på dagen, og blandt cyklister, der bruger Citi Bikes i weekenden versus hverdage.

Road Bikes til salg er stærke indre krop er dække op med hårdtslående rammer, høj kvalitet af bremser og kvalitative dæk. 2. For ikke-ensartet lastning og løs fastholdelse, cykelairbag – man kunne se her cykelairbag.dk – er alle hjelme let forskydes. Resultaterne er i overensstemmelse med forestillingen om, at dem, der bruger hjelme rutinemæssigt opfatter reduceret risiko, når iført en hjelm, og kompensere ved at cykle hurtigere. Sammenlign nu målingen med et cykelhjelmsting, og du er færdig. Straffen og et håndhævelsessystem, der blev udarbejdet af Queensland Police Service og Queensland Transport, trådte i kraft den 1. Undersøgelser foretaget efter indførelsen af et sanktionssystem viste, at hjelmen iført steget betydeligt efter indførelsen af en straf, og nåede meget højere og mere konsekvent niveauer end blev opnået, da hjelmen iført krav blev indført uden en straf.

Få mere information om os, og hvad vi kan tilbyde dig via online kilder. Selv om det er mere sandsynligt, at du bliver nødt til at følge disse regler strengere i en stor by, kan du få en billet eller komme i en ulykke hvor som helst, så det er bydende nødvendigt, at du bliver. Det er lidt på den tunge side på 343g for Medium, og 378g for Large. “Jeg er lidt handicappet, så kan du hjælpe mig? Ringer, skydere og puder kan hjælpe med at justere pasformen, så du kan fortsætte med at bruge hjelmen i flere år, efterhånden som dit barn vokser.

Kommentarer lukket til Fremme af cykelsikkerhed